안녕하세요, jbl 구매당시 스탠다드로 하였고 다음날 VMP로 변경을 부탁드렸는데 중복결제 되어 그냥 VMP환불해달라고 요청을 하였습니다. 한달이 지났는데 아직도 무소식이네요 포럼에 글을 올려봐도 확인해 주시겠다고 하고 답도 없고 서포터로 문의글 반복적으로 보내도 답장도 없을뿐더러 포럼에 그내용을 말씀드리니 스팸메일 확인해봐라 스팸메일에도 없고 메일이 이상한가 다른 메일주소로 문의해도 똑같은 뿐입니다. 도대체 언제 처리되는건가요.
@hollboll Hello, When I bought the JBL speaker dock a while ago, I submitted a request to change my status to VMP. However, I was still charged for the shipping for the speaker dock, and I submitted a request to cancel the VMP membership. It has been a month, but I have not heard anything back. I have posted on the forum for an assistance, but have not received anything back. I was told to check my spam mail box, but did not receive anything from Meh. I even tried with a different email account, but I still did not receive anything back from Meh. When is this going to be handled??
아이고. 진짜 열받으시겠습니다. 우선 죄송합니다. 제가 활동하면서 많은 케이스를 봐왔는데요 회사측(support) 담당자와 이야기를 해보면 응~그문제에대해서 답변을 몇번이고 보냈어요. 스팸함 보세요. 정도의 대답이 올때가 많더라구요. 아직 확실히 확인된건 아니지만 아마도 시스템에 결함이 있지 않을까 생각됩니다. meh.com 직원들이 성격은 있고 괴짜이지만 소비자의 불만을 간과할만큼의 깡은 없어요.... 착한친구들이에요.
거듭사과 드리겠습니다. 그리고 제가 직접 ���락해서 해결해 드릴께요!!! 함만 봐줘용. 힝.
@hollboll Hello, When I bought the JBL speaker dock a while ago, I submitted a request to change my status to VMP. However, I was still charged for the shipping for the speaker dock, and I submitted a request to cancel the VMP membership.
It has been a month, but I have not heard anything back. I have posted on the forum for an assistance, but have not received anything back.
I was told to check my spam mail box, but did not receive anything from Meh.
I even tried with a different email account, but I still did not receive anything back from Meh.
When is this going to be handled??
아이고. 진짜 열받으시겠습니다. 우선 죄송합니다. 제가 활동하면서 많은 케이스를 봐왔는데요 회사측(support) 담당자와 이야기를 해보면
응~그문제에대해서 답변을 몇번이고 보냈어요. 스팸함 보세요.
정도의 대답이 올때가 많더라구요.
아직 확실히 확인된건 아니지만 아마도 시스템에 결함이 있지 않을까 생각됩니다.
meh.com 직원들이 성격은 있고 괴짜이지만 소비자의 불만을 간과할만큼의 깡은 없어요.... 착한친구들이에요.
거듭사과 드리겠습니다. 그리고 제가 직접 ���락해서 해결해 드릴께요!!! 함만 봐줘용. 힝.